Oftest stillede spørgsmål af virksomheder i opstartsfasen

Nordcad har stor erfaring med at hjælpe nye virksomheder i gang. 

Nedenfor har vi samlet nogle af de spørgsmål, som du måske stiller dig selv i opstartsfasen.

 


 

Økonomien… Er det ikke dyrt at starte op?

Vi har en løsning specielt tilrettet nystartede virksomheder. Så muligheden for at komme i gang med et professionelt værktøj ikke er økonomisk uoverskuelig. Se mere her www.nordcad.dk/ny

Softwaren er som regel den mindste del af den totale investering, og her får du tilmed også træning i værktøjerne, så du sparer tid på selv-oplæring

Hvilke muligheder har jeg for at få hjælp til brugen af programmerne?

Selvom programmerne er lette at anvende, så er vores hotline support klar til at hjælpe på alle hverdage inkl. mellem jul og nytår samt i hele sommerferien mv. Det kan være at du for første gang skal lave et printdesign med en ukendt teknologi som f.eks. blind og buried vias – i et sådant tilfælde er vores teknikere klar til at hjælpe, og kan hurtigt sætte dig ind i definition og opsætning af regler omkring anvendelsen af blind og buried vias.

Hvordan er min virksomhed stillet i forbindelse med at vi vokser os større?

Alle løsninger fra Nordcad har den store fordel at være skalerbare. Det vil sige at værktøjerne kan vokse og udvides efterhånden som behovene opstår. Der findes også en lang række af design service bureauer som kan træde til med bistand i kortere eller længere perioder. Vores support- og serviceafdeling har desuden ekspertise i en lang række af forskellige opgaver, som sikrer at din virksomhed f.eks. kan få integreret elektronikudvikling op mod virksomhedens ERP/MRP/Indkøbssystem eller hjælpe med signal integritetsanalyse som nogle få eksempler.

Er softwaren alment anvendt?

OrCAD værktøjerne er de mest anvendte blandt danske elektronikvirksomheder – så svaret her er JA. Det vil altid være en fordel, hvis man på markedet kan finde kvalificeret personale med kendskab til værktøjerne. Samtidig åbnes mulighed for at få løst opgaver hos andre, hvis man i en periode ikke selv har kapacitet.

Tilbydes der software der også kan løse eventuelle fremtidige behov?

Ja. Udviklingen står aldrig stille – de behov, du har i dag, er ikke nødvendigvis de samme, du har i morgen. Det er vigtigt, at man kan bygge videre på systemet, så man også kan få dækket de mulige fremtidige behov. Ellers kan man komme i den situation, at man skal starte forfra med et helt nyt system. Det undgår du med OrCAD værktøjerne, som gør det nemt at finde løsninger til fremtidige behov.

Bliver softwaren jævnligt opdateret?

Softwaren bliver konstant udviklet på, og du er derfor sikret den seneste teknologi. Det giver de bedste muligheder for at nyudviklede produkter kommer på markedet til tiden og i den rigtige kvalitet. Softwaren kan blive det svage led i udviklingsprocessen, hvis den ikke opdateres jævnligt med teknologiske forbedringer og support af nye styresystemer. Det vil dog aldrig være tilfældet med de værktøjer du får igennem Nordcad.

 


 

 

Sidder du med et spørgsmål, som ikke er besvaret ovenfor?

 

Skriv en mail info@nordcad.dk - eller ring på 96 31 56 90.

 

Hvis du har ideen, så vil vi meget gerne være din sparringspartner i opstarten af din nye virksomhed!

 

Mød os på EOT! Stand nr. M9960

Se tilbudspris på startpakke for nye virksomheder her!

Cookies

Nordcad anvender cookies til at indsamle viden om anvendelsen af hjemmesiden, og for at sikre brugere den bedste oplevelse. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs om vores cookies- og privatlivspolitik her.

Nordcad Systems A/S
Vesteraa 15
DK-9000 Aalborg

   


tel.: +45 96 31 56 90
info@nordcad.dk

We'd like to connect with you!