Menu
 

Support

Hurtig og professionel hjælp til værktøjerne
Hotline support

Hotline support

Hvis du har behov for hjælp til nogen af vores designværktøjer, kan du ringe til os alle hverdage mellem kl. 9-16 (fredag 9-15). +45 96 31 56 99
Support på e-mail

Support på e-mail

Du kan altid skrive til vores support-team via e-mail, og vi vender tilbage med svar indenfor én arbejdsdag.

support@nordcad.dk

TeamViewer

TeamViewer

Vi bruger TeamViewer for at kunne hjælpe dig mere effektivt ved at se med på din skærm, og du kan hurtigt komme videre med din designfase.

Nordens bedste supportteam

Vi har et stort hold af teknikere, som sidder klar til at hjælpe dig på supporten på både dansk og engelsk. Du kan få hjælp til alt fra installationer og konfigurationer, til større eller mindre problemer, som du måtte opleve i designfasen. Vores supportere hjælper dig fra idé til færdigt design, og kan støtte dig igennem hele designfasen indtil du afleverer designet til din printproducent. Få vejledning til valg af teknologier og rådgivning om hvordan man kommer hurtigst igennem designfasen.

Cadence Online Support

Når du har et OrCAD/Allegro produkt med en vedligeholdelsesaftale, anbefaler vi dig at oprette en konto på Cadence Online Support (COS). På COS er der flere supportmuligheder tilgængelige:

  • Søg i spørgsmål/svar baseret på faktiske support sager
  • Hent opdateringer og software fra Cadence Download Manager
  • Self Learning
    • RAK (Rapid Adoption Kits) tillader dig at komme hurtigt i gang med en specifik problemstilling
    • On-demand workshops f.eks. omkring constraint management eller TimingVision
    • Tutorials
    • Beskrivelser/workshops omkring de nyeste funktioner i nye releases/QIRs
  • Ressourcer
    • Application Notes
    • SKILL information – Q&A samt eksempler på kode

Branchens bedste support

Vores dygtige teknikere sidder klar på supporten til at besvare alle tekniske spørgsmål omkring vores værktøjer.

Kontakt os via skemaet, eller ring på telefon

+45 96 31 56 99